Saavutettavuusseloste

Tämä saavutettavuusseloste koskee verkkopalvelua sotekassa.fi. Palvelua koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta (306/2019), jossa edellytetään, että julkisten verkkopalvelujen on oltava saavutettavia.

Tavoitteenamme on tarjota digitaalisia palveluita, jotka ovat saavutettavia kaikille käyttäjille. Tässä saavutettavuusselosteessa kerromme, millaisia puutteita palvelun saavutettavuudessa on ja miten voit antaa meille palautetta sekä kehittämisehdotuksia sivuston saavutettavuuteen liittyen. Tämä saavutettavuusseloste on julkaistu 16.4.2025 ja päivitetty 30.4.2025.

Digipalvelun saavutettavuuden tila

Palvelu täyttää saavutettavuusvaatimukset suurelta osin.

Huomasitko saavutettavuuspuutteen digipalvelussamme?

Voit antaa meille saavutettavuuspalautetta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Kerro viestissäsi, mistä sivusta on kyse ja kuvaile ongelma mahdollisimman tarkasti.

Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille eli sivuston ylläpitäjälle. Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen liikenne- ja viestintävirasto Traficomiin. Traficomin sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot

Liikenne- ja viestintävirasto Traficom
Digitaalisen esteettömyyden ja saavutettavuuden valvontayksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
[email protected]
puhelinnumero vaihde 029 534 5000

Sotekassalta palveluita, jotka auttavat sinua työllistymään

Työttömyyskassan jäsenenä voit hyödyntää kassan uusia palveluja, jotka tukevat sinua työnhaussa. Ensimmäisessä vaiheessa työttömyyskassa tarjoaa sinulle työnhakuun liittyviä koulutuksia.

Tutustu kassan tarjoamiin palveluihin!

Hakemusten käsittelyajat

Tänään 1.5. käsittelemme hakemuksia, joiden saapumispäivät ovat

Ensihakemukset27.4.
Soviteltavat jatkohakemukset28.4.
Muut jatkohakemukset29.4.